19-02-2008
Sprintplan-zaak: wat wij wel en wat wij niet (voor u) doen !

Bij sommige aangesloten SprintPlan-gedupeerden bestaat er blijkbaar soms een misverstand over wat wij allemaal voor hen kunnen doen en wat niet. Hieronder een verduidelijking.

WAT WIJ WEL DOEN
1) wij voeren de rechtszaak tegen Aegon/Spaarbeleg voor het collectief van de bij ons aangesloten gedupeerden. Wacht de einduitkomst van deze rechtszaak rustig af !
2) Wij informeren u via deze website en via ons ledenblad ''Financiele Consument/FC" tussentijds over de voortgang in deze rechtszaak;
3) wij informeren u over echt wezenlijke vraagpunten door middel van de pagina VEELGESTELDE VRAGEN op deze website (leest deze door !)
4) op beknopte vragen gesteld via e-mail of telefonisch naar onze afdeling juridische ledenservice (tel.:079-3229958) geven wij antwoord.

WAT WIJ NIET (KUNNEN) DOEN
Eigenlijk maar één ding.
Sommige leden sturen ons zeer uitgebreide brieven waarin ze hun verhaal doen, en stellen ons (advies)vragen die ook al op deze website (pagina "veelgestelde vragen") worden beantwoord. Wanneer wij deze brieven allemaal schriftelijk zouden moeten beantwoorden, dan kost dit ons (per brief) vele duizenden uren extra werk. Zouden wij dit doen, dan lopen wij hopeloos vast met ons werk en daarmee is uiteindelijk géén van de aangesloten SprintPlan-gedupeerden gebaat.
Heeft u een korte vraag over de rechtszaak: stel deze per telefoon (tel.:079-3229958). U heeft dan een snel antwoord en bespaart ons veel extra werk !
Maar leest altijd eerst de pagina VEELGESTELDE VRAGEN door op deze website !

Bron: verenigingsbureau

<< terug